Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Tràmits de sanitat
Alta de noves empreses alimentàries. Com es fa? Quina es la nostra responsabilitat?
La posada en marxa d’una nova empresa, comerç, indústria o qualsevol tipus d’establiment relacionat amb l’alimentació, majorista o minorista, està subjecte a una sèrie de requisits legals regulats per l’administració de salut pública. Des d’una simple declaració formal, detallant el tipus d’activitat que realitzarà la nova empresa, en el cas dels establiments de menor risc alimentari, fins l’obligació de documentar tots els procediments de producció i disseny dels diferents manuals de bones pràctiques alimentàries, en aquelles indústries de més alt compromís amb la salubritat de la cadena alimentària.
És fonamental conèixer amb exactitud les nostres obligacions i responsabilitats, per gestionar-les amb eficàcia en el moment adequat. Els nostres assessors l’informaran, sense compromís, de tots aquells aspectes d’interès i tràmits necessaris perquè la posada en marxa del seu nou negoci compleixi amb la normativa vigent i pugui garantir la seguretat alimentària dels seus productes en benefici dels seus clients.
Tramitacions més habituals:
- Altes de nous establiments, comerços o indústries alimentàries. A qui afecta? Àmbit d’aplicació.
- Preparació de memòries sanitàries per RSIPAC, RGS, autoritzacions sanitàries especials.
- Tramitació administrativa per a nous projectes. Canvis titularitat
- Estudi i verificació de plans i instal·lacions.
- Consultes sobre aspectes generals de seguretat alimentària i nutrició.
- Regulacions import / export.
- Al·legacions / Assistència expedients sancionadors.